سونای بشکه ای

منتشرشده توسط admin در تاریخ

سونای بشکه ای

سونای بشکه ای یک افزودنی بی نظیر برای هرفضای باز، باغ، کلبه، تراس، حیاط خلوت یا کنار استخر است.

کیت های سونای بشکه ای را می توان تقریباً به همه جا ارسال کرد و در یک بعد از ظهر مونتاژ کرد. آنها می توانند یک تجربه منحصر به فرد را برای شما به ارمغان بیاورند.

سونا بشکه ای چیست؟

اگر تا به حال سونا را امتحان کرده باشید، می دانید که چقدر می تواند آرامش بخش و درمانی باشد و فواید زیادی برای سلامت جسمی و روانی دارد. خوب، به لطف سوناهای بشکه ای، می توانید این تجربه را در کمترین فضای خود زنده کنید. سونای بشکه ای در فضای باز یک راه عالی برای اضافه کردن حس منحصر به فرد بودن به طراحی فضای شما است.

از نقطه نظر ساختاری، سونای بشکه ای به طرز مبتکرانه ای طراحی شده است. یک سونای بشکه ای 23 درصد فضای کمتری برای گرم کردن نسبت به یک سونای کابین با همان اندازه دارد. این یک مزیت قابل توجه است.

چوب با گرم شدن منبسط می شود و آب بندی بهتری ایجاد می کند تا رطوبت و هوای گرم از میان چوب ها خارج نشود.

سونای بشکه ای

مزایای سونا بشکه ای

1- سریعتر گرم می شود

سونای بشکه ای سریعتر گرم می شود. یک دایره در یک مربع قرار می گیرد، اما یک مربع در یک دایره قرار نمی گیرد. در یک سونا مربعی فضای اضافی اما بلااستفاده وجود دارد و بخاری مجبور است آن فضا را گرم کند. یک سونای بشکه ای فضای استفاده نشده کمتری دارد که به بخاری اجازه می دهد تا اتاق را سریعتر گرم کند. 45 دقیقه به سطوح بهینه گرما میرسد.

2- طراحی دایره ای منجر به توزیع یکنواخت تر گرما در داخل سونا می شود.

از آنجایی که گرما بالا می رود، بالای سونا همیشه گرمتر از قسمت های پایینی اتاق است. در یک اتاق سونای مربعی، گرما در بالای آن، دور از دسترس کاربری که می‌خواهد گرما را تجربه کند، به دام می‌افتد. در سونای بشکه ای، انحنای اتاق اجازه می دهد تا گرمای فوقانی از طرفین به سمت پایین فشار داده شود و با افزایش گرمای جدید از بخاری به سونا برگردد. این کار دمای بالاتر را در سونا پایین می آورد و اجازه می دهد تا گرما به طور یکنواخت در سراسر اتاق جریان یابد.

3- سونای بشکه ای در فضای باز کارآمد است

این نوع سونا بنا به ظاهر منحصر به فردشان و هم چنین استفاده از متریال های زیبا و مقاوم در برابر شرایط جوی، میتواند بهترین گزینه در فضای باز باشد.

سونای بشکه ای

4- سبک و قابل استفاده در طبقات

سونای بشکه ای دارای وزن بسیار کمی میباشد که این امر اجازه میدهد تا بتوانید از سونای خود در تراس و طبقات لذت ببرید.

5. حمل آسان

سونای بشکه ای به صورت کیت های آماده مونتاژ ارسال میشوند، این کیت ها دارای حجم کمی میباشند و این امر باعث میشود که به اکثر فضاها قابل حمل باشد.

نکات مهم سونای بشکه ای در فضای باز

هنگام خرید سونای بشکه ای باید به چند نکته توجه داشت.

  • اولین چیزی که هنگام تهیه سونا بشکه ای باید در نظر بگیرید نوع بخاری آن است. بخاری های هیزمی، گازی، برقی و مادون قرمز وجود دارد. باید در نظر داشته باشید که نوع بخاری مورد نیاز برای سونا نیز به محل قرارگیری آن بستگی دارد.
    اگر به دنبال یک بخاری اقتصادی هستید، بخاری گازی یا هیتر های برقی مناسب تر است.
  • نکته بعدی که هنگام خرید سونا بشکه ای باید در نظر بگیرید اندازه آن است. آیا به دنبال چیزی قابل حمل و کوچک برای چند نفر هستید؟ یا به دنبال چیزی بسیار مهمتر برای میزبانی چند نفر هستید؟
  • سونای بشکه ای در فضای باز دارای کیت های از پیش ساخته شده ای هستند که مونتاژ آنها نسبتاً ساده است و به ابزار بسیار کمی یا دانش تخصصی نیاز دارد.

آیا مونتاژ سونا در فضای باز دشوار یا زمان بر است؟

سونای بشکه ای

یکی از مزایای این نوع سونا این است که مونتاژ آنها ساده است. یک یا دو نفر می توانند به سرعت یک سونا را در عرض چند ساعت برپا کنند.
شما می توانید کیت سونای خود را در صبح دریافت کنید و آماده باشید تا شب از آن لذت ببرید!

سونای بشکه ای

آدرس ما

سایت چوب خاوران، چوبستان ۵، پلاک ۵۳۲۵

ساخت کلبه سوئیسی چوبی

Call Now Button