'> { "@context": "https://schema.org", "@type": "WebSite", "url": "https://allvars.com/", "potentialAction": { "@type": "SearchAction", "target": "https://allvars.com/home?option=com_finder&q={search_term}", "query-input": "required name=search_term" } }

موارد استفاده تختهosb

منتشرشده توسط allvars در تاریخ

موارد استفاده تختهosb

تخته OSB ورق هایی تولید شده از woodchips هایی از چوب های مخصوص می باشند که همراه با رزین چسب های ضد آب تحت فشار و گرمای بالا متراکم میشوند و ورق های او اس بی را تشکیل میدهند.

تولید این نوع تخته ها به صورتی می باشد که در مرکز آن از تراشه های چوب در قطع های ریز و سطح آن از تراشه های به نسبت پهن تر را تشکیل میدهد که همین امر باعث افزایش مقاومت بالای این نوع محصول در خمش های بالا میشود.

تخته های OSB در ضخامت های مختلفی تولید میگردد که موارد مصرف آنها در زیر شرح میشود.

موارد مصرف تخته OSB

  • در صنعت سازه های سبک:

موارد استفاده تختهosb

موارد استفاده تختهosb

از عمده ترین مصرف این نوع تخته ها در صنعت ساختمان مناسب جهت پوشش دیوارها ، کف سازی و سازه سقف مورد استفاده قرار میگیرد.
معمولا جهت کف سازی در سازه های lSF از تخته های ضخیم تر مانند 15 الی 18 میلی متر استفاده میشود و جهت پوشش دیواره ها ضخامت 9الی 11 میلیمتر به کار میرود.

  • صنعت مبل سازی:

موارد استفاده تختهosb

از دیگر مصارف این نوع تخته ها در صنعت مبلسازی میباشد. به دلیل مقاومت بالا و مقرون به صرفه بودن این محصول میتوان به عنوان قسمت زیر سازی و شاسی مبلمان از آن بهره برد.

لایه بخاربند

  • استفاده در طراحی داخلی و دکوراسیون:

موارد استفاده تختهosb

به دلیل نمای منحصر به فرد و مقاومت این محصول در برابر شستشو و عوامل جوی و قابلیت اجرای آن در تمامی زوایا و امکان خمش این نوع تخته ها ، طراحان داخلی از این نوع متریال به وفور در پروژه های خود استفاده مینمایند.

  • صنعت کانتین سازی:

موارد استفاده تختهosb

به توجه به مقاومت این محصول در برابر رطوبت و عوامل جوی و تغییرات دمایی ، از آن در صنعت جعبه سازی در حمل و نقل های دریایی استفاده میگردد.

  • پوشش سقف های شیبدار:

تختهosb

تخته های را میتوان به عنوان زیرسازی مناسب جهت پوشش سقف های شیبدار مورد استفاده قرار داد ، این متریال بر خلاف دیگر تخته ها بستر مناسبی جهت پوشش سقف شینگل میباشد.


تماس باما:

تلفن ۰۲۱۲۶۵۶۷۰۲۵ – ۰۲۱۲۸۴۲۲۵۱۰

تلفکس ۰۲۱۲۶۵۴۹۷۳۳

آدرس

سایت چوب خاوران، چوبستان 5، پلاک 5325
لواسان بلوارامام, بعداز پمپ بنزین, به سمت میدان ناران

گروه مهندسی آلوارس


فعالیت خود را از سال 1375 در زمینه ی طراحی و اجرای سقف های شیبدار آغاز نموده. گروه مهندسی آلوارس مفتخر است در امر طراحی سقف های شیبدار ویلاها،آلاچیق،سوله ها وطراحی سازه های متعدد و نظارت وفروش وخدمات پس از فروش با 20 سال سابقه در خدمت هموطنان میباشد.گروه مهندسی آلوارس در طراحی و اجرای خود از به روز ترین و زیباترین متریال ها بهره گرفته و با آخرین سیستم های پوششی سقف در دنیا همگام میباشد.

تماس با ما